ClientFirst Consulting

Ügyfeleink kiválóságáért

Küldetésünk hozzájárulni Ügyfeleink üzleti sikereihez azáltal, hogy segítünk megérteni az ügyfélhűséget befolyásoló tényezőket, megerősíteni ügyfeleik lojalitását.

A ClientFirst Consulting Kft. 2002-es megalakulása óta a vállalkozások ügyfél-kiszolgálási kultúrájának fejlesztésével foglalkozik.

Átfogó ügyfél- és dolgozói felméréseket kínálunk, melyeken keresztül segítjük ügyfeleinket az elégedettség és elkötelezettség külső és belső mozgatórugóinak megértésében, ezen keresztül hozzájárulva a kiemelkedő üzleti eredmények eléréséhez.

Megismerve a tényleges vásárlói és munkatársi véleményeket és elvárásokat feltárjuk az ügyfélkiszolgálás hiányosságait, szem előtt tartva mind a vásárlók, mind a munkatársak lojalitásának megőrzését hosszú távon. Ehhez a legjobb technikákat alkalmazzuk, melyeket folyamatosan fejlesztünk.

Fő tevékenységek:


E területek komplexen fedik le az ügyfélkiszolgálás fejlesztésének kulcsterületeit. Ezért cégünk nemcsak egyszerűen próbavásárlásra szakosodott vállalkozás, hanem ügyfélkapcsolatok fejlesztésére specializálódott vezetői tanácsadó cég. Mi nem csak mérjük az ügyfél-kiszolgálás színvonalát, hanem javaslatokat teszünk annak fejlesztésére is.

Ehhez a komplex feladathoz szociológus, közgazdász végzettségű, rugalmas, kreatív szakembergárdát mozgósítunk. A ClientFirst üzleti kapcsolatait úgy igyekszik kialakítani, hogy az iparágukban vezető vállalkozásokkal működjön együtt.

A ClientFirst Consulting jelenleg több ezer, képzésen átesett, munkájuk során rendszeresen értékelt és fejlesztett próbavásárlóval rendelkezik Magyarországon.

A kezdetek

A ClientFirst Consulting alapítói a kilencvenes évek közepén egy japán ösztöndíj keretében ismerték meg azt a magas színvonalú ügyfél-kiszolgálási, szolgáltatás-fejlesztési szemléletet, mely a japán vállalatok munkatársainak, vezetőinek és beosztottainak tevékenységét átitatja. Az apró lépésekben, de folyamatosan történő fejlesztés „kaizen” szemléletként ismert. Az örömmel („yorokonde”), szívesen („dou itashimashite”) kifejezések, az ügyfél meghajlással történő köszöntése, a mosoly nem csak udvarias szavakat jelentenek, hanem egy szemléletet, megközelítést is.

Ezek a személyes és szakmai élmények nem múltak el nyomtalanul, és amikor 2002-ben létrehozták a ClientFirst Consulting Kft.-t megfogadták, hogy ennek szellemében dolgoznak majd. Évek során ez a gondolkodásmód vezette az alapítókat a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Program és Díj létrehozásához.

Mérföldkövek a ClientFirst Consulting életében