A ClientFirst Consulting 2003 óta működteti Contact Centerét, mely nemzetközileg elismert szoftveralapokon nyugvó, a teljes Contact Center tevékenységet lefedő programmal dolgozik.
A Contact Center mind a kimenő, mind a bejövő hívások gyors és költség-hatékony kezelésére, valamint telefonos és elektronikus ügyfélszolgálat működtetésére alkalmas, rugalmasan
képes alkalmazkodni a megrendelői igényekhez. Emellett, a kifogástalan munkavégzés érdekében, átfogó monitoring és minőségellenőrzési rendszert működtet, amely megrendelői oldalról is online figyelhető.
Contact Centerünk a következő hármas szerint működik: minőség, gyorsaság és hatékonyság!
Legfontosabb jellemzői:
- Rugalmas, ügyfélközpontú hozzáállás
- Költség-hatékony megoldások
- Tapasztalt, folyamatosan képzett operátor csapat
- Fejlett, minden igényt kiszolgálni képes informatikai rendszer
- Kérdőívek, scriptek készítése, programozása
- Ügyféloldali monitoring betekintés a folyó kutatás bármely szakaszába
- Digitális hangrögzítés és online behallgatási lehetőség
- Teljes körű és azonnali statisztika letöltés
- A kapott adatok elemzése, prezentáció készítése
- Teljes diszkréció, adatvédelem
Amiben hatékonyan segíteni tudunk:
- Ügyfél-elégedettség mérés
- Termékismertség vizsgálat
- Ügyfélmegtartó hívások
- Konkurencia analízis
- Keresletkutatás
- Termék promóció
- Közvélemény kutatás
- Reklámhatékonyság vizsgálat
- Adat- és információgyűjtés
- Előszűrés, igényfelmérés
- DM utókövetés
- Telefonos és elektronikus ügyfélszolgálat működtetése
Kérje AJÁNLATUNKAT MOST!