Fejlesztések, tréningek

Mérhető eredmények

A különböző vállalkozások, vállalatok eltérő fejlődési szakaszban vannak az ügyfélkiszolgálás területén is. Ennek figyelembe vételével, amikor mérjük az ügyfélkiszolgálás színvonalát és javaslatokat dolgozunk ki, ezt olyan szemlélettel végezzük, amely illeszkedik az adott fejlődési szakaszhoz.

A ClientFirst Consulting nemcsak tükröt tart Partnerei elé - mely segítségével objektív képet kapnak a vállalat erősségeiről és fejlesztést igénylő területeiről mind az ügyfelek, mind pedig a dolgozók szemszögéből -, hanem közreműködik a fejlesztési irányok kijelölésében, a fejlesztési programok kidolgozásában és megvalósításában. Fejlesztési programjainkat úgy dolgozzuk ki, hogy azok bevezetésének mérhető hatása legyen a vállalat üzleti eredményeire.

Fejlesztési programjaink többek között az alábbiakat is magukba foglalják:


Fejlesztési programjaink célzottan a vállalkozás legnagyobb fejlődési potenciált jelentő pontjaira koncentrálnak. Ezért nem hagyományos tréningeket ajánlunk, hanem az adott közösség és azon belül a személyek adottságaihoz, a vállalat aktuális céljaihoz igazodó programokat.

Szerintünk a „hatalmat” – és ezáltal a több profitot – az a tudás jelenti, ahogyan kapcsolatot teremtünk a vevőkkel, ügyfelekkel.

Tudatosan vagy tudattalanul hatást gyakorolni a másik ember gondolkodására, nem kommunikálni lehetetlen!

A ClientFirst Individual Training Concept hatékonyan segít előhozni munkatársai rejtett tartalékait.

Tréning Programjaink az alábbi területeket ölelik fel:



Fejlesztési programjaink hatásai:


HOZZA KI MUNKATÁRSAIBÓL A MAXIMUMOT!

Kérje AJÁNLATUNKAT MOST!

Vissza a lap tetejére