Saját Call &
Contact center

Webáruháza lassan mindenkinek van. Automatizált vevőkiszolgálási rendszere lassan mindenkinek van. A közösségi médiában mindenki kampányol. Személyes ügyfélszolgálatot, üzlethelységet üzemeltetni drága. Egy sikeres kampány esetén pedig nem győzi az ügyfelek kérdéseit megválaszolni...

Hogyan tud mégis kitűnni a versenytársai közül?

Legyen saját call & contact centere!


Felépítjünk Önnek a saját call & contact centerét, és folyamatosan üzemeltetjük is, képzett operátorokkal, kimenő és bejövő hívásüzemeltetéssel, rögzített beszélgetéssel, teljes körű felügyelettel és analitikával, korlátlan bővíthetőséggel, igény szerint összekötve a saját értékesítési, CRM, vagy egyéb elektronikus vevőszerzési megoldásaival, webáruházával. Kérjen tanácsadást és tájékoztatást!
sajátcallcenterem@clientfirst.hu

Tájékoztatást kérek!