KKV piackutatás Konferencia

Időpont: 2015. november 5. 9.00-12.30
Helyszín: Mercure Budapest Metropol, 1074 Budapest, Rákóczi út 58.

Vásárlói "hatalomátvétel": veszély vagy lehetőség?

Mózes István, Member of the Board MSPA Europe, ClientFirst

Az utóbbi években a fogyasztói hatalomátvételnek lehetünk tanúi. A vásárló diktál, minősít, véleményt mond, másokat befolyásol. Hogyan fordíthatjuk ezt a folyamatot a javunkra? Hogyan generálhatunk az érzelmekből bevételt? Nemzetközi és hazai legjobb gyakorlatok, amiből azonnal profitálhat!

Prezi.com - Az ötlettől a világhírnévig

– Radnai Zoltán, Customer Care Director, Prezi

60.000.000 (igen, 60 millió!) ügyfél a 0-áról, mindössze 6 év alatt? Igen, lehetséges! Hogyan lehet a semmiből néhány év alatt világcéget létrehozni? Mit tudunk tanulni a Prezi robbanásszerű sikeréből? Kulisszatitkok, tippek a Prezi vezetőjének exkluzív előadásában.

A növekedés titka a legerősebb versenyhelyzetben is

– Weicher András, Fejlesztési Igazgató, Openhouse

Egy egyszemélyes vállalkozásból mára az ország egyik legnagyobb ingatlanközvetítő hálózata lett, 37 franchise irodával, mintegy 400 fős munkatársi csapattal. Az egyik legerősebb versenyhelyzetben lévő szektorban képesek folyamatosan növekedni. Hit, elkötelezettség, kitartás – ez elengedhetetlen, de a sikerhez szükséges: a piac mélyreható és folyamatos elemzése, az ügyfelek visszajelzéseinek, véleményének rendszeres mérése, kiértékelése.

Az értékesítés nem cél, hanem következmény

Takács Antal, CBDO, ClientFirst

A sikerhez elég-e egy jó ötlet? Elég, ha van egy jó termék? Az árbevétel megsokszorozásához a jó marketing a titok? Webáruháza, e-mail kampánya, Facebook hírdetése, CRM rendszere, automatizált ügyfélkezelő-megoldása, sőt, egy jó marketingese és szövegírója is lassan mindenkinek van (vagy lehet…). De vajon ennyi elég a sikerhez? Elég-e ez az ügyfeleknek? Esettanulmány: hogyan lehet akár piacvezetőként is „rátenni még egy lapáttal”, és 30%-al megnövelni az árbevételt?