A Kiválóság Program

Mérhető versenyelőny

A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Program az ügyfélvéleményekre és a korszerű és elvárható ügyfél-kiszolgálási sztenderdek gyakorlati megvalósulására alapozva objektíven méri az egyes vállalatok ügyfél-kiszolgálási színvonalát. Megmutatja, mennyire elégedettek a vállalatok ügyfelei az ott tapasztalt szolgáltatásokkal, aktívan támogatja a menedzsment stratégiai döntéseit. Évente több százezer kérdésre adott válasz feldolgozásával alakul ki a végeredmény, mely országos és ágazati benchmarkként szolgál a résztvevő vállalatoknak. A több kategóriát átölelő Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Program (személyes ügyfélkiszolgálás, telefonos ügyfélkiszolgálás, elektronikus ügyfélkiszolgálás) azon túl, hogy a résztvevő vállalatoknak irányt mutat az ügyfeleik megtartásában és aktív támogatásuk elnyerésében, kiemeli és díjazza a legjobb eredményeket elért vállalatokat.

A ClientFirst Consulting megalakulása óta szívügyének tekinti a hazai ügyfél-kiszolgálási kultúra fejlesztését. Ennek elősegítése érdekében 2009-ben megalapítottuk a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat, mely az évek során komplex Ügyfél-kiszolgálási Benchmark Programmá nőtte ki magát.

A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj nem csak a magas színvonalú ügyfélkezelés objektív módszerekkel mért eredményének bizonyítéka, hanem egyben olyan versenyelőnyt biztosító megtisztelő elismerés, amely a pozitív megkülönböztetés eszközével kiemeli tulajdonosát a vállalkozások tömegéből. Nem véletlen, hogy a szigorú megmérettetésben részt vevő vállalatok PR és reklámtevékenységük során büszkén hivatkoznak a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjra!

Kiknek érdemes részt venni a Programban?

Azon cégeknek érdemes jelentkezniük, akik folyamatosan mérik ügyfél-kiszolgálási színvonalukat. Azoknak a cégeknek is javasoljuk a részvételt, akik még nem mérik ezt, de fontosnak tartják fejlődésük szempontjából és szeretnék megtudni, hogy ügyfél-kiszolgálási teljesítményük hogyan viszonyul saját elvárásaikhoz és a többi piaci szereplőhöz.

Milyen előnyökkel jár a részvétel a versenyben résztvevő vállalkozásoknak?

A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Program és Díj nemcsak egyszerűen egy nemes verseny a különböző ágazatok vállalatai között, hanem az ügyfélkiszolgálás területén dolgozó vezetők és munkatársak közösségeinek mozgósítása, közös tevékenységének értékelése, a csapatokban rejlő erő megmérettetése is. Az egyéni teljesítmények csak a többiek együttes teljesítményével együtt válhatnak eredményessé, csak így lehet kiváló a jók között.

Mit profitálhatnak a résztvevők?

Aki többet nyújt vevőinek a kiszolgálás során, és ezt képes egyenletesen, magas színvonalon megvalósítani, ott lehet az elsők között!

Kérje AJÁNLATUNKAT MOST!

Bővebb információt kérek

Vissza a lap tetejére