Képzések
Ügyfélközpontú fejlődés
Hogyan csináljuk?
Fejleszd velünk vállalkozásod ügyfélkezelését és visszajelzés-kultúráját!
Programjaink során felmérjük, milyen színvonalú a vállalkozásod ügyfélkiszolgálása, és ennek megfelelően alakítjuk ki a rátok szabott fejlesztési tervet.
Objektív képet adunk céged erősségeiről és fejlesztendő területeiről, majd közösen kijelöljük a fejlődési irányokat. Tréningjeink mérhető hatással vannak az üzleti eredményekre, hiszen hosszú évek piaci tapasztalatára épített jó gyakorlatokkal látjuk el munkatársaidat.
Tréning programjaink:
- Értékesítési tréningek
- Ügyfélkezelési tréningek (személyes és telefonos)
- Asszertív konfliktuskezelés
- Panaszkezelés
- Stresszkezelés
- Kommunikációs és motivációs tréningek
- Csapatépítő tréningek
Növeld üzleti eredményeidet és munkatársaid lojalitását a teljes mértékben a vállalkozásodra szabott képzéseinkkel!
Hozd ki magatokból a maximumot a ClientFirst-tel!
Kérdésed van?
Beszélgessünk!Kérdésed van? Beszélgessünk!
Keress minket az alábbi elérhetőségek bármelyikén, állunk rendelkezésedre.