Jump to content

Képzések

Ügyfélközpontú fejlődés
Képzések

Hogyan csináljuk?

Fejleszd velünk vállalkozásod ügyfélkezelését és visszajelzés-kultúráját!

Programjaink során felmérjük, milyen színvonalú a vállalkozásod ügyfélkiszolgálása, és ennek megfelelően alakítjuk ki a rátok szabott fejlesztési tervet.

Objektív képet adunk céged erősségeiről és fejlesztendő területeiről, majd közösen kijelöljük a fejlődési irányokat. Tréningjeink mérhető hatással vannak az üzleti eredményekre, hiszen hosszú évek piaci tapasztalatára épített jó gyakorlatokkal látjuk el munkatársaidat.

Tréning programjaink:
  • Értékesítési tréningek
  • Ügyfélkezelési tréningek (személyes és telefonos)
  • Asszertív konfliktuskezelés
  • Panaszkezelés
  • Stresszkezelés
  • Kommunikációs és motivációs tréningek
  • Csapatépítő tréningek

Növeld üzleti eredményeidet és munkatársaid lojalitását a teljes mértékben a vállalkozásodra szabott képzéseinkkel!

Hozd ki magatokból a maximumot a ClientFirst-tel!

Kérdésed van?
Beszélgessünk!
Kérdésed van? Beszélgessünk!

Keress minket az alábbi elérhetőségek bármelyikén, állunk rendelkezésedre.

Kérd visszahívásunkat

Beszélgessünk!

Ha kérdésed van, keress minket telefonon, vagy írj nekünk!
Írj nekünk, segítünk!
A jelölőnégyzet bepipálásával elfogadom az Adatvédelmi nyilatkozatot.