Jump to content

Ügyfélelégedettség-mérés

Azonnali visszajelzés, ami cselekvésre késztet!
Ügyfélelégedettség-mérés

Hogyan csináljuk?

Kíváncsi vagy az ügyfeleid véleményére?
Van lehetőségük elmondani azt?

Az ügyfélelégedettség mérése nem csupán a vállalkozásod hírnevének, hanem a pénzügyi sikerének is kulcsa. A boldog ügyfelek hajlamosabbak akár 140%-kal többet költeni, mint az átlagosan elégedettek, és 70%-kal nagyobb valószínűséggel térnek vissza, így növelve a bevételedet. A rendszeres elégedettségmérés lehetővé teszi a problémák gyors azonosítását és megoldását, ami hosszú távon jelentős költségmegtakarítást eredményezhet a cégednek.

A CEedback rendszer segítségével végre hallhatod az ügyfeleid hangját ’az igazság pillanatában’, még mielőtt eldöntik, felkeresik-e újra az üzleteidet.

Ne hagyd, hogy a vásárlóid véleménye rejtve maradjon! Tedd meg az első lépést a növekedés felé!  

Tudj meg többet!
Kérdésed van?
Beszélgessünk!
Kérdésed van? Beszélgessünk!

Keress minket az alábbi elérhetőségek bármelyikén, állunk rendelkezésedre.

Kérd visszahívásunkat

Beszélgessünk!

Ha kérdésed van, keress minket telefonon, vagy írj nekünk!
Írj nekünk, segítünk!
A jelölőnégyzet bepipálásával elfogadom az Adatvédelmi nyilatkozatot.