Ügyfélelégedettség-mérés
Azonnali visszajelzés, ami cselekvésre késztet!
Hogyan csináljuk?
Kíváncsi vagy az ügyfeleid véleményére?
Van lehetőségük elmondani azt?
Az ügyfélelégedettség mérése nem csupán a vállalkozásod hírnevének, hanem a pénzügyi sikerének is kulcsa. A boldog ügyfelek hajlamosabbak akár 140%-kal többet költeni, mint az átlagosan elégedettek, és 70%-kal nagyobb valószínűséggel térnek vissza, így növelve a bevételedet. A rendszeres elégedettségmérés lehetővé teszi a problémák gyors azonosítását és megoldását, ami hosszú távon jelentős költségmegtakarítást eredményezhet a cégednek.
A CEedback rendszer segítségével végre hallhatod az ügyfeleid hangját ’az igazság pillanatában’, még mielőtt eldöntik, felkeresik-e újra az üzleteidet.
Ne hagyd, hogy a vásárlóid véleménye rejtve maradjon! Tedd meg az első lépést a növekedés felé!
Tudj meg többet!Kérdésed van?
Beszélgessünk!Kérdésed van? Beszélgessünk!
Keress minket az alábbi elérhetőségek bármelyikén, állunk rendelkezésedre.