Szerezzen versenyelőnyt azzal, hogy olyan élményben részesíti ügyfeleit, amivel sehol máshol nem találkoznak!
Ebben segítünk Önnek!
Minden eszközünk megvan. A próbavásárlói programoktól a vásárlói visszajelzéseken át a brand
auditokig, az Ügyfélélmény Programok
kidolgozásától a Contact Centerünk szolgáltatásain át az online Jelentési és Üzleti Intelligencia Rendszerünkig
megalakulásunk óta
a sikerhez nélkülözhetetlen eszközöket fejlesztünk.
Lendületet adunk márkájának. Fejlődéshez szükséges adatokat szolgáltatunk. Analitikus eszközök
olyan tárházát kínáljuk, melyek a
legszélesebb körű ügyfél-információk birtokában, a tényekre támaszkodva, hatékonyan támogatják vállalatát
megalapozott döntések
meghozatalában minden döntéshozói szinten.
Befektetés megtérülése. Feltárjuk és bemutatjuk azokat az ügyfélkiszolgálást befolyásoló
tényezőket, amelyek megváltoztatásával
megerősítheti ügyfelei lojalitását. Magas szintre emeljük munkatársai és ügyfelei elégedettségét, hozzájárulva
ezzel az Ön
vállalkozásának folyamatos növekedéséhez, piaci pozíciójának erősödéséhez. Azon ügyfeleink, akik rendszeresen
alkalmazzák
szolgáltatásainkat mérhető üzleti növekedés mutatókkal büszkélkedhetnek.
Ügyfelei magas színvonalú kiszolgálást várnak el bárhol is vannak. Többcsatornás megoldásainknak köszönhetően mi is ott leszünk. 2002-es megalakulásunk óta folyamatosan fejlesztett, fejlesztésközpontú többcsatornás próbavásárlói attól lettek elismertek a piacon, hogy felfedik...
Bővebben Próbavásárlás INGYENFelmérési eszközeink (ügyfélelégedettség-mérés, ügyfélelkötelezettség-mérés, Net Promoter Score, fókuszcsoport, Rate-My-Service megoldások) segítenek az ügyfelek érzéseinek, véleményének, visszajelzéseinek, elégedettségének és elkötelezettségének akár valós idejű...
BővebbenBrand Audit programunk a következő három területre fókuszál: Értékesítés hatékonyság, Piacpozicionálás, Működési sztenderdeknek való megfelelés. Brand Audit programunk alapos információt szolgáltat arról, hogy az Ön márkáját hogyan jelenítik meg munkatársai, viszonteladói...
BővebbenA termékek, szolgáltatások igénybevételét az ügyfelek szempontjából élményszerűvé változtathatjuk. Ehhez, minden vállalatnak, intézménynek célszerű kialakítania saját ügyfél-kiszolgálási stílusát. A kiszolgálás során számos olyan apró elem, gesztus, megoldás segítheti...
BővebbenA különböző vállalkozások, vállalatok eltérő fejlődési szakaszban vannak az ügyfélkiszolgálás területén is. Ennek figyelembe vételével, amikor mérjük az ügyfélkiszolgálás színvonalát és javaslatokat dolgozunk ki, ezt olyan szemlélettel végezzük, amely illeszkedik az adott...
BővebbenMunkatársai hozzáértése, kommunikációs képessége, önértékelése, a céghez való lojalitása, speciális képzettsége és ezek együttese döntő hatással lehet a vállalatról és/vagy a márkáról a vásárlóban kialakuló képre. A dolgozói lojalitás alapjait meg kell teremteni, ebben is segítségére...
BővebbenÜzleti elképzeléseinek megvalósításához piackutatási és elemzési feladatok ellátásával is hozzájárulunk, hogy megalapozott üzletfejlesztési döntést hozhasson.
BővebbenA ClientFirst Consulting 2003 óta működteti Contact Centerét, mely nemzetközileg elismert szoftveralapokon nyugvó, a teljes Contact Center tevékenységet lefedő programmal dolgozik. A Contact Center mind a kimenő, mind a bejövő hívások gyors és költség-hatékony...
BővebbenA ClientFirst által kínált elemzési eszközök teljes spektruma elősegíti a releváns információkra támaszkodó döntések meghozatalát minden döntéshozói szinten. myClientFirst online Jelentési és Üzleti Intelligencia Rendszerünk jelentős időt takarít meg a vezetőknek azáltal, hogy az elsődleges...
Bővebben
A ClientFirst Consulting megalakulása óta szívügyének tekinti a hazai ügyfél-kiszolgálási kultúra fejlesztését.
Ennek elősegítése érdekében
2009-ben megalapítottuk a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat, mely az évek során komplex
Ügyfél-kiszolgálási Benchmark Programmá nőtte ki magát.
A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj nem csak a magas színvonalú ügyfélkezelés objektív módszerekkel mért
eredményének bizonyítéka, hanem egyben
olyan versenyelőnyt biztosító megtisztelő elismerés.
A több kategóriát átölelő Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Program (személyes ügyfélkiszolgálás, telefonos ügyfélkiszolgálás, elektronikus ügyfélkiszolgálás) azon túl, hogy a résztvevő vállalatoknak irányt mutat az ügyfeleik megtartásában és aktív támogatásuk elnyerésében, kiemeli és díjazza a legjobb eredményeket elért vállalatokat.
BővebbenA Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Programba való jelentkezés egyszerű. Csupán annyit kell tennie, hogy kitölti az alábbi Jelentkezési lapot, és kollégáink 24 órán belül felveszik Önnel a kapcsolatot.
JelentkezemA díjazottak között évről évre olyan vállalatok, intézmények szerepelnek, melyek kiemelten foglalkoznak ügyfeleiknek nyújtott szolgáltatásaik fejlesztésével, folyamatosan odafigyelnek arra, hogy ügyfeleik a velük való minden egyes találkozást élményként éljék meg.
BővebbenA Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Szakértői Testület célja, hogy az adott iparágat képviselő vezető szakemberek javaslatait, meglátásait beépítsük a programba, így a Program a lehető leghitelesebben képviselje és összefogja az iparági igényeket és elvárásokat.
Az ügyfél-kiszolgálási kultúra fejlesztése nem csak nekünk szívügyünk. A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Programot megalakulása óta többen támogatják: média, oktatási intézmény, nemzetközi jogi iroda.
BővebbenA Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjakat évről évre rangos gálaesemény keretében adjuk át.
A ClientFirst Consulting ügyfelei a vállalatok széles spektrumát lefedik méretben, földrajzi elhelyezkedésben,
szolgáltatásaikban és az iparágban, melyben működnek.
Viszont egy közös cél vezérli őket: autentikusan, következetesen és tudatosan ügyfél centrikusak. Működésük több
mint 10 éve alatt a legismertebb márkákkal dolgoztunk együtt.
Ügyfeleink sikereiért dolgozunk. Hiszünk minden egyes ügyfélkapcsolat fontosságában, történjék az bármilyen
szakmában, bármilyen körülmények között.
Az összkép éppúgy, mint a legapróbb részlet, döntő hatással lehet a későbbi eredményre!
Ám van egy titkunk, amit most megosztunk Önnel:
a vásárlói élmény a hűség alapköve!
Olcsó beszállító? Nem. Megbízható partner!
Küldetésünk hozzájárulni Ügyfeleink üzleti sikereihez azáltal, hogy segítünk megérteni az ügyfélhűséget befolyásoló tényezőket, megerősíteni ügyfeleik lojalitását...
BővebbenA ClientFirst Consulting az a cég, aki több mint tíz éves fennállása óta a vállalatok ügyfél-kiszolgálási kultúrájának fejlesztése mellett kötelezte el magát, ország- és világszerte egyaránt. Rendszeresen részt veszünk nemzetközi projektekben, amelyek számos hasznos tapasztalattal...
BővebbenSzakmai sikerei alapján a ClientFirst Consulting Kft. – a hasonló profilú hazai cégek közül – elsőként nyert felvételt a szakmánkat képviselő legnagyobb szervezet, a Mystery Shopping Providers Association (MSPA) tagjai közé. 2013-tól elsőként a magyarországi cégek közül a szervezet Igazgatótanácsában is képviselteti magát.
Bővebbenügyvezető partner, az MSPA Europe/Africa Igazgatótanácsának tagja
ügyvezető partner
Mint egy vezető, független, ügyfélélményt kutató cég, fáradhatatlanul azon dolgozunk, hogy mérhető, felelősségteljes, ügyfélközpontú döntéseket hozzunk.
Kollégáink hivatásnak érzik, hogy segítsék a legjobb vállalatokat, és azokat, melyek a holnap vezető márkái szeretnének lenni abban, hogy előnyt
kovácsoljanak az ügyfél-élmény management területén kiaknázható lehetőségeikből. Az általunk befektetett idő, a minőség és tisztesség iránti elhivatottság,
a kiemelten tehetséges közreműködői csapat végül elégedett ügyfeleket eredményez, akik hosszú évekig minket választanak.
Többen úgy gondolják, hogy egy kicsit megszállottan törődünk ügyfeleinkkel, programjaink megbízhatóságával és ígéreteink betartásával. Mi úgy gondoljuk, ez a vérünkben van.
Csapatunk felsőfokú ismeretekkel és nemzetközi gyakorlattal bíró kreatív szakembergárda. Tapasztalataik garantálják az ügyfélkezelés megújítását, elősegítve a kiemelkedő üzleti eredmények elérését.
Kérje AJÁNLATUNKAT
MOST!
Ütemezze INGYENES
PRÓBAVÁSÁRLÁSÁT MOST!
Próbavásárló Jelentkezési
űrlap
Hírlevél Feliratkozás
űrlap
ClientFirst Consulting Kft.
H-1073 Budapest,
Erzsébet krt. 15.
Telefon: (+36 1) 339-0835
Fax: (+36 1) 237-0186
E-mail: info@clientfirst.hu
Adószám: 12869460-2-42