Jump to content

Történetünk

Így alakult az elmúlt 20 évünk
A kezdetek

A ClientFirst Consulting alapítói a kilencvenes évek közepén egy japán ösztöndíj keretében ismerték meg azt a magas színvonalú ügyfél-kiszolgálási, szolgáltatás-fejlesztési szemléletet, mely a japán vállalatok munkatársainak, vezetőinek és beosztottainak tevékenységét átitatja. Az apró lépésekben, de folyamatosan történő fejlesztés „kaizen” szemléletként ismert. Az örömmel („yorokonde”), szívesen („dou itashimashite”) kifejezések, az ügyfél meghajlással történő köszöntése, a mosoly nem csak udvarias szavakat jelentenek, hanem egy szemléletet, megközelítést is.

Ezek a személyes és szakmai élmények nem múltak el nyomtalanul, és amikor 2002-ben létrehozták a ClientFirst Consulting Kft.-t megfogadták, hogy ennek szellemében dolgoznak majd. Évek során ez a gondolkodásmód vezette az alapítókat a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Program és Díj létrehozásához.

Mérföldkövek a ClientFirst Consulting életében
  • 2003: Cégünket Magyarországról elsőként vették fel a próbavásárlást alkalmazó tanácsadó cégek nemzetközi szakmai szervezetébe, az amerikai székhelyű Mystery Shopping Providers Association (MSPA) tagjai sorában.
  • 2007: A ClientFirst megrendezte Mystery Shopping Day néven az első e témában rendezett szakmai konferenciát (1st Mystery Shopping Day Hungary 2007: Próbavásárlás: az ügyfélkiszolgálás barométere)
  • 2007: Létrehozta romániai vegyesvállalatát, és szlovákiai területi képviseletét. Európai kapcsolatrendszere révén a teljes Közép-Európai régióban képes projekteket megszervezni, lebonyolítani.
  • 2008: Nemzetközi projekt a sorban állási szokásokról
  • 2008: Nemzetközi projekt a világ híres sétálóutcáinak felméréséről
  • 2009: 2nd Mystery Shopping Day Hungary: Próbavásárlás: iránytű a változó világban – Pánik helyett tudatos fejlesztés
  • 2009: „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” Díj megalapítása. Médiapartner: Gazdasági Rádió, Világgazdaság, Mai Piac, szakmai támogató: Budapesti Metropolitan Egyetem 2013: A ClientFirst Consulting Magyarországról elsőként képviselteti magát az MSPA Europe Igazgatótanácsában
  • 2014: Certificate of Customer Service: Ügyfél-kiszolgálás Minőségi Tanúsítvány a vállalatok részére.
  • 2014: EN ISO 9001:2008

Beszélgessünk!

Ha kérdésed van, keress minket telefonon, vagy írj nekünk!
Írj nekünk, segítünk!
A jelölőnégyzet bepipálásával elfogadom az Adatvédelmi nyilatkozatot.