Díjazottak: 2012

Akikről a hírek szólnak

2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009



Idén negyedszer adták át a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjakat

Kategóriájában a Magyar Telekom Nyrt., a BMW Group Magyarország, a Diego Kereskedelmi Kft, az Állami Autópálya Kezelő Zrt. és a Vodafone Magyarország Zrt. vehette át az első helyezettnek járó díjat.

Budapest, 2012. október 12. – Nem csak kereskedelmi vállalkozások, de egy polgármesteri hivatal is ringbe szállt a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjért folyó versenyben, ahol idén negyedszer vizsgálta a ClientFirst Consulting Kft., hogy mennyire elégedettek a vevők és ügyfelek a kiszolgálással. A versenyben főként a telekommunikációs és gépkocsi-forgalmazó vállalkozások arattak sikert. A három kategóriában – személyes, telefonos és elektronikus ügyfélkezelés – rendezett megmérettetés elismeréseit gálavacsorával egybekötött díjátadón adták át a szervezők, akik szerint idén is bebizonyosodott, hogy egy csésze kávé vagy egy mosoly sokat segít az ügyfelek megtartásában.

A 2009-ben indított verseny célja, hogy fejlessze a hazai üzleti kultúrát és lehetőséget adjon a részt vevő vállalatoknak ügyfél-kiszolgálási színvonaluk összehasonlítására ágazatokon belül és ágazatok között is. A megmérettetés során több mint 5.000 ügyfelet kérdeztek meg, és közel 1.500 próbavásárlói tesztet értékeltek a szervezők, amely alapján kialakult az részt vevő cégek rangsora.

„A vevőkezelés elektronikus formájánál az érdeklődő e-mailekre kapott válaszokat elemeztük, amely során 85 százalékos eredményt értek el a résztvevők. Az értékeléskor kiderült, hogy az estek közel felében már 12 órán belül választ kaptak az ügyfelek elektronikus levelükre. A telefonos ügyfélkiszolgálás tesztelésekor szembetűnő volt, hogy a call center munkatársak még mindig alacsony, 77 százalékban használnak búcsúzómondatot, valamint a megerősítő, lezáró mondatok alkalmazása is szintén egy fejlesztendő terület még”- magyarázta Mózes István, a ClientFirst Consulting Kft. ügyvezető partnere. „A 2012-es verseny során a próbavásárlók több mint félezer üzletet teszteltek, és közel 200.000 kérdésre adtak választ.”- fűzte hozzá a szakember.

„A személyes kiszolgálás kategóriában a próbavásárlókkal 97 százalékban pozitívak, barátságosak maradtak akkor is az ügyfélszolgálat munkatársai, amikor a vásárló nem vette meg a terméket. Ugyanakkor csupán 64 százalékban alkalmaztak valamilyen búcsúzó mondatot, és csak 75 százalékuk hívta fel próbavásárlóink figyelmét egyéb termékre, szolgáltatásra vagy akcióra” – elemezte az eredményeket Kricska István, a ClientFirst Consulting Kft. ügyvezető partnere.

A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj szakmai támogatója a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, a verseny jogi tisztaságát a Taylor Wessing e|n|w|c nemzetközi jogi iroda szavatolta.

A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj 2011 évi helyezettei:

Személyes kategória (Nagyvállalati méretcsoport)


Személyes kategória (Középvállalati méretcsoport)


Call Center kategória


Elektronikus kategória


Elismerés


Legyen az Ön cége is a díjazottak között! Jelentkezzen még ma a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Programba!

Jelentkezés

Vissza a lap tetejére