Ügyfelekből
rajongók
Igen, velünk sikerülhet!
Tedd átláthatóvá és fejleszd velünk vállalkozásod minden szegmensét! Mystery shopping, piackutatás, auditok, UX elemzések, tréningek és azonnali visszajelzések - mindent megadunk, ami a boldog ügyfelekhez és a sikerhez szükséges.
Bemutatkozunk
Ügyfelekből rajongókat, vállalatokból ügyfélélmény-bajnokokat formálunk!
A ClientFirst csapata a kiváló kiszolgálás elhivatott képviselői. Mi segítünk átlátni, fejleszteni folyamataid és kihozni a legtöbbet vállalkozásod ügyfélkapcsolataiból. Piackutatás, visszajelzések gyűjtése, próbavásárlás, UX-elemzések, tréningek, minden, ami ahhoz kell, hogy ügyfeleid ne csak elégedettek, hanem elkötelezettek legyenek.
Közel 25 éve dolgozunk azon, hogy a vállalatok ügyfélközpontúbbá váljanak, és ezzel üzleti sikereiket is növeljék. Nemcsak mérjük az ügyfélkiszolgálás színvonalát, hanem konkrét, gyakorlati javaslatokat adunk a fejlesztéshez, hogy ügyfeleid hosszú távon is visszatérjenek hozzád.
Hiszünk abban, hogy az ügyfélélmény fejlesztése nem luxus, hanem versenyelőny. Ezért a legmodernebb módszerekkel és eszközökkel támogatjuk partnereinket, hiszen adatvezérelt elemzésekkel, tesztelésekkel és tréningekkel biztosítjuk, hogy ügyfeleid minden egyes találkozás alkalmával a legjobb élményt kapják.
Dolgozzunk együtt azon, hogy vállalkozásod ne csak reagáljon az ügyfelek igényeire, hanem előre is gondolkodjon! Kattints, és tudj meg többet arról, hogyan segíthetünk.
Ismerj meg minket!


Hogyan segítünk
céljaid elérésében?
Mystery Shopping
Próbavásárlásainkkal valós képet kapsz az ügyfélkiszolgálásodról és az értékesítési folyamatokról.
Tudj meg többet...Ügyfélelégedettség-mérés
Segítünk rendszeresen mérni ügyfeleid elégedettségét, hogy időben azonosíthasd a fejlesztendő területeket és növeld a visszatérő vásárlók számát.
Tudj meg többet...Ügyfélélmény-fejlesztés
Fejleszd az ügyfélélményt, hogy növeld az elégedettséget, csökkentsd a panaszokat és biztosítsd a fenntartható növekedést.
Tudj meg többet...Benchmark Programok
Hasonlítsd össze teljesítményed az iparág legjobbjaival és azonosítsd a legjobb gyakorlatokat a fejlődés érdekében.
Tudj meg többet...Auditok
Fedezd fel céged erősségeit és fejlesztendő területeit, hogy optimalizáld folyamataidat és növeld hatékonyságodat.
Tudj meg többet...Piackutatás
Szerezz mélyreható piaci, ügyfél- és versenytársi ismereteket megbízható kutatási módszerekkel a jobb döntésekért.
Tudj meg többet...Képzések
Tréningjeink segítenek fejleszteni ügyfélkezelési és értékesítési folyamataidat a jobb üzleti eredményekért.
Tudj meg többet...Büszkék vagyunk,
hogy ők is minket választottak
Eddigi együttműködésünk során a tanácsadó cég mystery shopping programokkal, illetve fejlesztésekkel járult hozzá ahhoz, hogy növeljük ügyfeleink lojalitását, elégedettségét, ezáltal is erősítve piaci pozíciónkat. Elkötelezett, lendületes munkájuk és kiemelkedő szakmai tudások egyedülálló, segítségükkel a Provident Pénzügyi Zrt. ügyfélkiszolgálásban nyújtott teljesítményét Magyarországon immáron több éve a legjobbak között tartják számon. Szakemberei felkészültek, rugalmasak, a felmerülő kérdésekre azonnal reagálnak, ügyfélkiszolgálásuk minősége pedig példaértékű, méltó referenciaként szolgál partnereinknek. A ClientFirst Consulting szolgáltatásait bátran és jó szívvel ajánlom minden, az ügyfélkapcsolati munkát kiemelten fontos területként kezelő vállalat számára.
Sulyok László (Ügyfélémény Manager - Provident Pénzügyi Zrt.)
It’s crucial for our clients see and feel that this programme is for them and we don’t just welcome their feedback but after examining it with a critical eye we incorporate it into our everyday lives. Thus, we encourage our clients with awards on every platform. For example: Linkedin promotional article, internal interfaces-this mostly increases internal engagement-videon on screens in the sales area, stickers on the front door and plexi walls, MOL MOVE app, MOL social media.
Farkas András (Kiskereskedelmi Értékesítési Vezető - MOL)
A Kiváló Kiszolgálás Program által képet kaphattunk arról, milyen területeken kell még fejlődnünk, valamint megmutathattuk, mire vagyunk képesek. A Program segít minket abban, hogy a visszajelzések alapján még tovább tudjuk fejleszteni a folyamatainkat, ezáltal növekedést érjünk el az ügyfeleink elégedettségében. Az első és második helyezésünkről büszkén beszélünk a fogyasztói kommunikációra tervezett honlapunkon, valamint szívet melengető ránézni az oklevelekre is az irodában járva. Ez tovább erősíti bennünk az érzést, hogy szeretjük, amit csinálunk és jók is vagyunk benne!
Hortobágyi Gyöngyi (Kereskedelmi Projektek Vezető - Philip Morris)
































